Kalas i dagarna tvååå 😃

Jag har gjort något som jag VÄLDIGT sällan gör, jag har varit i människo stan och faktist umgåtts med andra människor, ja ni läste rätt jag har varit i stora staden Östersund. Det hela började med att vi planerade en överraskning för en av mina svägerskor, en av hennes närmaste vänner fick agera lite mullvad och planera att dom skulle ut och äta och så till saken hör att min sambos pappa fyller 60 år i år och då låg de mycket fokus på det så min svägerska trodde helt enkelt att vi hade glömt bort henne. Så hon hade sagt att det är ju kul att ingen har tid att fira mig, hon kände sig lite bortglömd. Hennes mamma till lika min svärmor skulle ut på stan för att fira en arbetskamrat så också fyllde år just denna dag, dom båda hade bestämt att dom skulle gå på gamla teatern för att dricka lite bubbel innan dom skildes åt, men när dom satt där så dök vi alla upp som gubben i lådan och först reagerade hon inte på att de var vi, men när hon väl såg de så blev hon så glad ❤️
När hon insåg att vi inte hade glömt henne! 

(null)

Efter att vi hade suttit och pratat en stund så var de dax för oss att bege oss till den middagen som vi hade bokat, även detta super trevligt litet mysigt ställe, det rekomendera jag, är ni i Östersund och vill äta kött så rekomendera jag Dalwhinnie, verkligen super god mat och en utmärkt servic och jätte trevlig personal. 
Lämnar en länk till deras hemsida :
https://www.dalwhinnie.se/
Och detta är inte ett betalt sammarbete. 

(null)

Efter att middagen var intagen så gick vi vidare för att sammanstråla med svärmor och hennes vänner igen och för att ta pulsen på östersunds nattliv. 
Det var en riktigt trevlig kväll som vi måste göra om inom de snaraste! 
Detta var fredagen och på lördagen så var det 60års kalas för svärfar. 
Även detta var en överraskning då han trodde att festen var för hans ena dotter som vi firade dagen innan. 

(null)

Vi hade bestämt att vi skulle samlas hos en av hans andra döttrar och när alla var där så avslöjade vi att festen var till honom. 
Det var en trevlig eftermiddag kväll som gav många fina minnen ❤️
Och jag vet att han blev glad även fast jag tror att han redan hade listat ut de. 
Som vanligt i vår stora härliga familj så är det alltid kul när vi äntligen träffas allihopa, för alla är ju upptagna med sina egna liv och vardagen, men vi står alltid starka tillsammans, alla har sin speciella plats. 

En fundering jag har, jag är ju mamma till 6 st underbara ugnar, skulle ni vilja att jag gjorde ett blogginlägg om dagen där jag beskriver allt vi gör ? Har fått många frågor om de, men nu vill jag veta vad ni tycker ?!? 
Lämna gärna en kommentar så att jag vet vad ni vill att jag skriver om ❤️ 

Kärlek till er alla ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0