Baby baby baby!

Hej alla finisar för ute! 
Nu har jag ett erbjudande till er hos twistshake. 
Med min rabatt kod : 55EGJEKO så får ni 55% rabatt på alla ordrar. 

Och nu i helgen är det fraktfritt om man handlar över 300 sek. 

(null)

Visst är det underbart, nu kan ni passa på att fylla på förrådet med flaskor, nappar och tallrikar, twistshake har ju massor med saker som underlättar småbarnslivet! 

Scanna denna kod för att komma till min Instagram och följ gärna 
(null)



Önskar er en trevlig helg❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0