✨ kanelbullens dag ✨

Idag är det alltså kanelbullens dag, varför känns de som att snart alla dagar är en dag för någonting, hade vi sånna här dagar förr? Jag vill Minnas att på 80-talet då jag föddes så fanns inte dessa dagar, eller så var det vi som inte firade dom?!? 

Hur dom helst, så tjuvstartade vi denna dag redan i förrgår ( söndag ). Bjuder på några bilder från de längre ner! 
Vi bakade kanelbullar och självklart hjälpte barnen till, men dom ville tyvärr inte vara med på kort, men vi tog kort på bullarna iaf. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Dessa är bakad med massor av kärlek och goda blev dom! 
Och det blev bullar kvar så att vi kunde äta kanelbullar i dag oxå ❤️

Hoppas att ni har haft en toppen dag! 

Kram 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0