Full fart mot helgen!!

Denna vecka har gått ruskigt fort tycker jag och idag är det fredag. 
Mannen i huset är på maskinvisnig och självklart skulle Alvin och Tilda hänga med. Dom ska möta upp deras gudfar så ska dom tillsammans gå och titta lite idag! Jag och Maija håller på att tvätta för fulla muggar och tvätten får torka ute på lina, jag tycket att det hör sommaren till och kläderna blir så mjuka och så lukar dom så gott, jag kommer att hänga ut min tvätt så länge som värdet tillåter! 
Brukar du hänga ut din tvätt? 

Moa skulle åka till en kompis så det blir bara Ida som kommer hem med taxin senare idag, vi får köra ner sängkläder till Moa senare idag. 

Jag fick det sötaste settet till Maija på posten igår, tur att sommaren bestämde sig för att komma tillbaka så att vi kan använda detta söta sett. Jag älskade my litle ponny när jag var mindre och jag gör det fortfarande. Vem kan inte älska dom bedårande små söta ponnyerna? Dock tycker jag att de nya som finna att köpa idag inte alls tilltalat mig på samma sätt som de äldre som jag hade när jag var liten, men det är ju en smak sak, vad tycker just du? 


Detta sett kommer i från HM. Och detta är inte ett spontat inlägg! 
(null)

(null)

(null)

(null)


Jag tycker att det är svårt att hitta barnkläder idag, om du har barn, vart handlat du då kläder? Jag behöver tips, massor av tips! 

Önskar er en fin fredag! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0