Gravid vecka 27 ( 26+2)

Hej och hå! 

Det här går snabbt, jag hinner knappt med själv och veckorna rusar iväg och nu är de inte så långe kvar!! 
Denna vecka tänkte jag inte skriva  av allt som står i appen utan mer förklara med mina egna ord hur det känns för mig! 

Men bebis väger nu ca 875g och är ca 36.6cm över havet! 
(null)

Denna vecka har halsbrännan varit hemsk och även fingrarna har till och från dommnat bort. Jag har varit till bm och tagit alla prover och allt såg okey ut, till och med mitt järnvärde och mina järn depåer börjar bli bättre! 
Jag har fortfarande ej hört något från Freja barnmorskan, får se om vi ens blur kallade dit, då min bm sa att ibland när det inte var några osäkerheter så kunde man få träffa läkaren som beslutar om snittet på en gång. 
Blir galen på denna ovisshet! Men flera jag pratat med säger att dom kan aldrig tvinga dej till en vaginal förlossning. Men vad vet jag? 
Urs måste skaka av mig denna oro och fokusera på de kommande veckorna, det är ju faktist inte allt kvar nu! 

Önskar er en fantastiskt tisdag! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0