Nu händer det spännande grejor

Vintern gör snart entré och kall graderna har redan börjat att infinna sig. Vi har precis tagit en andra skörd av vinterfoder till djuren på gården, så med lite tur så kommer det att räcka hela vintern. Djuren är fortfarande kvar på betet, men eftersom att de naturliga betet är slut så stödutfodrar vi med rundbal. Dagarna är ju så fina så det är synd att stalla in dom för vintern. Fåren har ju två halmade  lador på betet där dom kan söka skydd på natten och vid dåligt väder, även hästarna har en halmad lada att gå in i. Men det börjar att bli dax att ta hem dom, allt är klart! 

(null)


Uppdateringen på bloggen är det lite si och så med, men jag tänkte att framåt så ska jag försöka att uppdatera en gång om dagen, det blir svårt, då jag är så pedant och vill att allt ska vara perfekt, men jag ska ge de ett försök. Men för att de ska fungera måste ni vara lite aktiva och berätta vad ni vill att jag ska skriva om. Jag har så mycket idéer! 

(null)
Bara fantasin kan sätta gränsen och med lite tålamod kan man komma precis hur långt som helst och även om de verkar mörkt nu så finns det en ljusning bakom hörnet!!
Vad rädda om er❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0