Jag har mött ondskan i den renaste formen!

Jag är uppfostrad på ett sånant sätt att jag alltid vill se de goda i människor, jag är en förlåtande person, det gör att många människor tyvärr kan utnyttja de och behandla mig och mina nära illa. 
Igår fick ondskan ett helt nytt ansikte. 
Jag känner hur jag börjar förändras och att jag börjar få helt andra värderingar än de jag vuxit upp med, jag vill inte vara en förlåtande person, jag vill inte längre se de goda i människor, i stället börjar jag bli skeptisk inför vad människor är ute efter och tar absolut inte något förgivet!
Jag har insett att skadar man mig eller mina närmade så blir jag arg, lessen och oerhört besviken! 
Men ondskan finns alltid närmare än vi tror och jag har lärt mig det den hårda vägen. 

(null)

Du är faktist inte ens värd mina tårar, i mina ögon är du ingenting! När en människa går så lågt att såra ett barn, mitt barn på en födelsedags fest så är man inte värd något i mina ögon! Du ska vara deras förebild men istället gör du det motsatta! 
Du väljer att göra ett barn lessen för att få din vilja igenom, du öser skit över oss och målar upp dej själv till gudarna, det är inte okey i min värd. Men jag kan inte räkna hur många gånger vi förlåtit dej för alla dina misstag. 
Jag väljer att inte skriva vem du är, för att jag vill inte bli som du, jag vill inte kasta skit på människor, jag är bättre än du! 
Jag vill inte må dåligt längre pga hur du väljer att göra och den skillnad du väljer att göra! 
Du är ond, ondska i den renaste formen är du! 
(null)

Tanken var en trevlig tillställning men det slutade med att jag fick torka min dotters tårar! Jag hoppas att du känner dej riktigt nöjd över ditt beteende och att du kan gå rakryggad, det tänker iallafall vi göra! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0