När du tror att du är betydelsefull för någon.

Detta har varit en dag med väldigt blandade känslor, både alldeles underbart men också svart som natten! 

När man tror att man är betydelsefull för någon så visar det sig åter igen att man bara är en reserv, när ingen annan finns så duger man, dina ord säger en sak, men sättet som du beter dej på en helt annan. Hur kan en människa vara så falsk? 
Jag har lyckligtvis börjat se igenom dej och ditt sett att vara, du vänder kappan efter vinden och tvekar inte för att gå över lik bara för att få som du vill, så länge du får vara i centrum så spelar det ingen roll hur många du sårar på vägen.
Du kallar mig din vän, du säger att jag kan prata med allt med dej, men ändå så är jag den som kommer sist. Jag är trött på att vara en reserv kompis när det passar dej, den vänskapen kan jag vara utan! 
Det gör ont i hjärtat just nu, men jag vet att de kommer att gå över, det som gör mest ont är att jag trodde vi skulle vara vänner föralltid, men den vänskapen vi har är inte bra, inte bra för mig! 
Jag vill ha vänner som vill vara mina vänner, att så tydligt som de blev idag, att jag inte är viktig för dej, det gör ont! 
Men detta är ett beslut som du kommer att få leva med! 
Nästa gång du mår dåligt, så kommer jag inte att finnas där! Jag tänker inte ta mera skit från dej nu, det är nog! 
(null)

Förutom allt detta så spenderade jag dagen med mina underbara barn och sambo, barnen fick välja middag i dag och de blev... håll i er nu! Barnen valde potatis, löksås och fläsk! 
Det var hundra år sedan vi åt de, men det var riktigt gott. 
Självklart svensk fläsk, från vår egen gård! 

(null)

Dagens absolut bästa stund inträffade vid frukosten, då Alvin 3 år som kommit in i kan själv åldern, tog för sig flingor och yoghurt själv, man fick inte hjälpa honom vilket slutade i väldigt mycket flingor och nej han åt inte upp det! 
Bjuder på en blid! 

(null)

Det var allt för idag! Hoppas att ni har haft en helt underbar dag❤️
Malin
2018-03-06 @ 23:15:53

Sånna är bara energitjuvar som du klarar dig utan. Vänner ger energi får dig må bra. Inget annat.
Haha bästa åldern ju, så myclet frågor men samtligt så vet och kan de precis allt ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0