Idag rockar vi sockorna!

Idag är dagen då man får ha olika strumpor för att markera att även fast man är annorlunda så är man precis lika värdefull. Jag tycker att detta är en väldigt enkel sak, men ack så viktig ! 
Så idag rockade jag och baren sockarna ❤️
(null)

Hoppas att även du gjorde de för att markera att det är okey att vara annorlunda, det är okey att vara unik, alla är vi precis lika värdefulla. 

Hittade en sån fantastiskt video i mitt Facebook flöde så jag väljer att dela de med er 
Länken till den är : https://www.youtube.com/watch?v=v0YujnC1ims&sns=em

Kolla gärna in på den. 

Önskar er en fin dag ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0