Ibland önskar man att drömmen var sann

Igår skev jag ett inlägg om vårat änglabarn Lova, att skriva det inlägget har inte alltid varit en självklarhet. Jag skrev under denna period dagbok och det är dessa anteckningar jag har använt för att kunna skriva om detta. 
För mig är det ett sätt att bearbeta det ytterligare. 
Det var ett känslofyllt inlägg och de väckte en hel del tankar och funderingar. 

I natt drömde jag om den händelsen, men i drömmen så såg det annorlunda ut, då såg man ett starkt hjärta på ultraljudet och i drömmen så gick jag igenom en helt vanlig gravidetet och tillslut föddes lilla Lova. En helt prefekt liten flicka. Kanske var det hon som hälsade på mig i drömmen för att visa vem hon var. 
Det var en sån stark dröm och jag var tvungen att skriva upp den på ett papper innan jag glömde, men de hade jag inte behövt, drömmen var så stark och så verklig att jag nog aldrig kommer att glömma den! 
Ibland är livet inte en dans på rosor, men även när det är som mörkast så finns de strålar av ljus! 

Jag vaknade med tårar i ögonen, tårar av både glädje och sorg. 
Men jag vet att hon finns med mig och för oss är hon den där lilla perfekta flickan, flickan som aldrig fick chansen att leva livet, då ödet valde annat! 
Önskar er en fin och trevlig kväll❤️ 
(null)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0