Andra dagen med Anafranil

Idag var det åter igen dax för mig att besöka psykiatrin för att få min andra injektion av Anafranil, även denna gång fick jag två stycken sprutor i vardera höft. I morgon ökas dosen och då blir de dropp istället för injektion. 
(null)



Igår eftermiddag fick jag fruktansvärda skakningar i hela min kropp och min syn blev suddig och illamåendet blev värre, men nu känns de faktist lite bättre, även fast jag känner mig virrigare än någonsin så känns de som att ångesten faktist börjar ge med sig. Det är faktist lite skrämmande, känner mig som någon annan, som att jag sakta men säkert håller på att förändras, eller så är det så att jag inte känner igen hur det är att leva utan ångesten. 
Jag får se hur det fortsätter, men jag är hoppfull att detta äntligen kommer att hjälpa mig tillbaka till livet! 
Ska jag äntligen få mitt liv tillbaka? 
(null)






Uppdatera bloggen i morgon. 
Ha de bra så länge! 
Anne-Lie
2018-01-28 @ 20:38:48

Stort lycka till med behandlingen! Jag hoppas verkligen det kommer att hjälpa dig, så livet vänder och blir bättre. Kram

Svar: Tusen tack fina du❤️
Angelika Eriksson

Malin
2018-01-30 @ 11:53:22

Det kommer bli jättebra. Många upplever ju lite ”domningar” i övriga känslor också men du kommer ju alltid vara du, nu bara mindre ångest och det är huvudsaken

Svar: ❤️
Angelika Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0