Vad vore veckan utan söndag?


Idag har det kalla vädret återvänt och vi har haft en riktig mys dag. Det är så otroligt vacker ute när snön gnistar i solen, men Attans var kallt det är när man sticker ut näsan.

(null)

De små bestämde sig för att de skulle badas idag, det är ju kul att plaska med vatten. 
Självklart ska de badas i badbaljan, inte lika kul i badkaret. 

(null)

Efter badet blev de soff mys framför en film och morgonrocken är en självklarhet för de små. 
(null)

Vår minsta tös Tilda har fått fiskar och alla fiskar heter nu mera Kicki. 

(null)

Har ni några husdjur hemma? 
Vad har ni i så fall? Lämna gärna en kommentar och berätta om era djur eller djur ni önskar att ni hade! 
Önskar er en fortsatt trevlig söndag! 
Malin
2018-02-25 @ 19:37:32

Jag skulle älska att ha en vallaby, en vit. Men får stå ut med min terrorist till hund och odågor till tamråttor ett tag till haha

Svar: Hmm vad är en vallaby? Jag får ta och googla som mina barn skulle ha sagt 😉
Tycker de låter helt underbart med en terrorist till hund och några råttor😍
Angelika Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0