FREDAG!!!

Idag är det fredag, det betyder att barnen får välja middag. 
Så då blir de TACKOS idag, det är våra barns favorit mat, bortsett från pannkaka och spagetti och köttfärssås. 
(null)


Vad är era barns absoluta favorit mat? 
Eller vad är din/er favorit mat! 
Jag skulle säga att jag personligen har många favoriter, den klassiska husmanskosten ligger mig extra varmt om hjärtat, men på senare tid har jag börjat gilla Sushi, förr trodde jag att de endast var rå fisk med ris, men har på senare tid upptäckt att de är så mycket mer än de jag tidigare trodde. 

(null)


Vad är er relation till sushi? Något du gillar eller hatar? Berätta gärna varför du tycker si eller så! Någon favorit? 

På lördag är melodifestivalen inbokad framför tven, vi har ju en liten mello prinsessa i familjen, till övriga familjemedlemmars stora fasa, men vi tänkte lite som att man får ställa upp för laget familjen och ta del av varandras intressen även fast man själv inte är så stort fan av just det. 

(null)


Ska ni se på melodifestivalen? Brukar ni kolla? Vad tycker ni om åtets låtar? 

Vad ska ni kära cyber vänner hitta på i helgen? 

(null)


Har ni Snapchat ? 

Här kan ni lägga till mig som vän🤗
Bara att spara bilden och skanna 😀

(null)

Önskar er alla en trevlig Fredag❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0