Jag har något roligt att berätta ❤️

Som rubriken lyder så har jag några roliga saker att berätta, men en av dom är större än den andra, mem båda är mycket positiva! 

För det första så är jag sen Januari inte längre sjukskriven. Bara de är en stor seger! 
Jag behöver inte längre känna den stress som försäkringskassans jakt på sjuka skapar! 
Jag är sen i Januari helt fri från alla mina mediciner, känns hur bara som helst! 

Men störst av allt är nog att vi ska bli en till i familjen i december❤️
Den 29 december är denna lilla krabat beräknade att komma och vi är överlyckliga hela familjen. Nu vänder vi blad och ser ljust på framtiden! 

(null)

Jag tänkte köra en "gravid vecka för vecka" här på bloggen, där jag beskriver hur denna vecka varit och lite fakta! Vi får se om de blir en hiss eller diss! 
Jag är just nu i vecka 22 (21+1) så jag börjar rätt sent, ber om ursäkt för detta men hoppas att ni vill följa med på resan som är kvar! 

Mitt första gravid vecka för vecka inlägg kommer senare i veckan! 

Älskar att må bra och nu äntligen kunna njuta av naturen och uppskatta alla fina saker! Älska livet! 

(null)


Mona
2018-08-24 @ 13:07:14

Underbart att höra att det äntligen börjar gå åt rätt håll för dej. Jag önskar dej och övriga familjen lycka till!
Grattis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0