Vill tillåta sex med djur och lik? Detta är helt sjukt!

Jag satt nyss och skrollade genom mitt flöde på Facebook och då kom de upp en tidnings artikel från Sundsvalls tidning, där rubriken löd : " De vill tillåta sex med lik och djur samt mellan syskon" 


Jag klickade så klart in på detta, då det för mig låter som något konstigt skämt, hade de varit 1a april så hade jag på riktigt trott att de var ett mycket dåligt skämt, men detta var alltså inget skämt.

LUF Stockholm (liberala ungdomsförbundet) har tagit ställning mot detta och menar alltså på fullaste allvar att vissa former av djursex ska bli lagligt, så länge djuret inte lider eller kommer till skada. De som anses skada djuret ska fortfarande vara olagligt. Okey, min följdfråga blir då, vad är de som avgör om djuret lider ? Det är ju inte så att djuret själv kan tala om detta. 

Sen menar LUF att de även ska bli lagligt att ha sex med lik, så länge den avlidne gett sitt medgivande innan dödsögonblicket. Om den avlidne sagt ja till sex innan denne avled, så menar LUF att de inte ska vara straffbart, hur skulle de vara möjligt att kolla de? Den avlidne kan ju inte direkt föra sin talan efter sin död.

Vidare så menar LUF att de även ska vara lagligt för syskon som är minst 15år att ha sex, så länge båda är med på de.. 

Alltså jag har väldigt svårt att tro att något av detta kommer att leda till något bra! 
Vad är de för fel på folk? 
Jag tycker detta är helt sjukt! 

För er som är intresserade av att läsa artikeln så länkar jag den här ⬇️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0