De små sakerna

"Det gäller att uppskatta och ta tillvara på de små sakerna i livet, var glad över att solen skiner idag, var glad över att du får uppleva en ny dag.

Jag vet att det känns som en omöjlighet just nu, men du kommer att må bättre en dag, en dag kommer du att kunna se tillbaka på denna tid och dra en viktig lärdom av den, lyssna på din kropps singnaler i tid!! 
Ta hand om dej för just du är viktig och du har en särskild plats i mitt hjärta, dit du går går jag oxå. 
Vänner 4ever ❤"

freja lindsjö
2017-02-24 @ 12:12:45
URL: http://frejamarley.nu

så visa ord!

Svar: Tack snälla ❤
Angelika Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0