Twistshake!

För en tid sedan fick jag en förfrågan från ett företag som heter Twistshake om jag ville testa deras produkter och självklart tackade jag ja till det eftersom att jag har hört mycket bra om deras produkter! 

Nappflaskor i neon färger i två olika storlekar 180ml och 260ml
(null)

(null)

Jag är totalt såld på dessa flaskor och deras underbara färger, eftersom vi ger vårat barn ersättning då jag inte kan amma så har vi redan från start använt oss av dessa flaskor och jag ser bara fördelar med dom, dom är lätta att göra rent och dom är anpassade efter små barn. Verkligen super nöjd över dessa flaskor. 

På deras hemsida kan man läsa följande om dessa flaskor: 

Twistshake nappflaska är perfekt att använda i kombination med amning. I varje nappflaska ingår en praktisk behållare och ett mixernät. Det unika systemet TwistFlow motverkar kolik och bidrar till ett jämt flöde. Flaskan har en bred hals som gör den lätt att rengöra, samt en greppvänlig design med tjock plast som håller värmen." 

DETALJER

BPA-, BPS- och BPF-fri - Säker för ditt barn och tryggt för dig
PP-plast - Tillverkad i förstklassigt polypropen
Dinapp – Av silikon med storlek S (0+m)
Mixernät - Löser upp eventuella klumpar
Anti-kolik ventil - Twistshake’s flödessystem motverkar spädbarnskolik 
Smart behållare - Förbered måltiden hemma i den praktiska behållaren. Har du två eller fler går de också att stapla
Extra bred flaskhals - Otroligt lätt att fylla på och rengöra
Ergonomisk designad - Greppvänlig för bebisar och föräldrar



Behållare 2x 100ml 
(null)

Denna produkt är nog den smartaste och jag fullkomligt älskar den och jag använder den dagligen. Så smidigt att kunna förbereda och dosera pulvret till ersättningen i förväg och så otroligt smart när man är på resande fot.
På deras hemsida kan man läsa följande om dessa behållare: 
"Twistshakes smarta behållare har en öppning som är smalare än flaskans hals vilket gör att du slipper spill vid påfyllning. Behållaren finns i 10 olika färger. Blanda mellan dina favoriter och gör den mer personlig."
DETALJER
BPA, BPS och BPF-fri – säker för ditt barn och trygg för dig 
PP-plast – tillverkad i förstklassigt polypropenmaterial
2 x 100ml – i praktisk storlek
Bred öppning – för smidig uppmätning och rengöring




Hot or cold, isolerad flaska
(null)

Denna produkt är så smart och istället för att ha med sig stora otympliga termosar så kan man ha denna. Den är stor nog att rymma så mycket vätska så att du kan göra måltider till din bebis men också liten nog att få plats i skötväskan! 
På deras hemsida kan man läsa följande: 

"Twistshake’s Hot or Cold - Isolerade flaska på 420ml i rostfritt stål är i högsta kvalité. Slimmad design som passar perfekt till dina Twistshake drycker och i skötväskan! Den dubbelväggade konstruktionen håller vätskan varm eller kall i upp till 10 timmar.

Flaskans yttre är skyddat av ett gummihölje som gör den lätt att hålla med en super-soft känsla. Den vida öppningen gör den enkel att hälla ur."

  • Storlek: Rymmer 420 ml. 22 cm hög och 6,5 cm i diameter. Innermåttet på flaskans öppning är ca 5 cm.
  • Material: Rostfritt stål och livsmedelssäker silikon.
  • Skötsel: Diska din Hot or Cold- Isolerade flaska före första användning. Både flaska och lock ska diskas för hand. Skaka av och torka av locket efter disk eftersom vatten kan samlas inuti locket.

Ska ej frysas eller användas i mikrovågsugn.

Nappar och napphållare.

(null)


Även dessa små godingar finns i många vackra färger! Dessa finns i två storlekar 
0-6mån och 6 + mån

På hemsidan kan man läsa följande: 
"Twistshakes napp är framtagen för att lugna ditt barn med dess perfekt anpassade sköld. De fyra lufthålen hjälper att hålla huden torr och motverkar irritation. Twistshakes supersofta-silikon napp är varje bebis favorit och den ortodontiska formen är säker för ditt barns tandutveckling. Självklart är alla Twistshakes sugnappar BPA, BPS och BPF-fria."

DETALJER

0 – 6 månader
Välj bland våra 10 färger
Skonsam mot huden tack vare de fyra lufthålen
BPA, BPS och BPF-fri – säker för ditt barn och tryggt för dig
Supersoft-silikon
Ortodontisk napp







Napphållarna finns också i många vackra färger, svårt att bestämma vilken som är snyggast! 

På hemsidan kan man läsa följande:
"Med Twistshake’s praktiska napphållare slipper ni borttappade nappar. Napphållaren passar Twistshake’s alla sugnappar samt en mängd olika typer av nappar."

  • BPA-fri – säker för ditt barn och tryggt för dig.
  • Lätt avtagbar ring – gör det möjligt att fästa Twistshake’s sugnappar och även andra nappar
  • Clip – lätt att fästa på din bebis kläder 
  • Snyggt band av textil
  • Uppfyller Europastandarden EN-12586
Det som är kul är att det går att färg matcha alla produkter! 
(null)
 
Här ser ni en rosa flaska i storlek 180ml och en rosa hot or cold flaska och två rosa behållare! 

Om du vill läsa om dessa produkter så kan du göra de via denna länk 


Där hittar du massor av spännande produkter och du kan även beställa produkter direkt på hemsidan! 
Det finns en rad olika återförsäljare runt om i landet om du vill kolla in produkterna! 

Jag är väldigt nöjd över deras produkter och jag använder dom dagligen och jag tycker att det underlättar min vardag och som mamma till 5 barn så har man ju testat några olika märken genom åren, men detta är en produkt som både jag och mitt barn är nöjda med och jag tycker att dessa produkter är prisvärda. 
Kan också tillägga att jag har inte fått betalt för att tycka att deras produkter är bra, det är mina egna ord och hade jag tyckt att dessa var det värsta jag testat så hade jag skrivit det! 

Jag kan oxå tillägga att jag inte fått några gratis produkter i utbyte mot detta blogg inlägg, kort och gott, jag fick själv betala för mina produkter och den rabatt jag fick var tillgänglig för vem som helst pga att jag valde att handla från en utgående kollektion! 
Tack för mig! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0