Bebis har fått ett namn!

Efter att ha firat jul och nyår hemma i hemmet lugna vrå omgiven av min underbara sambo och mina underbara barn, barnens farmor och farfar och en av fastrarna var hit en sväng på julafton för att lämna paket. så var det dags att klura ut namn till bebisen, hon kan ju inte heta bebis för alltid liksom. 

Nu heter hon: Maija, Naima,Stella, Luna, Margareta. Tilltals namnet är Maija❤️
Välkommen till oss lilla Maija! 

(null)

(null)

Vill även passa på att tacka barnens farmor som var här och passade de andra barnen när vi var på sjukhuset ❤️

Nu njuter vi i vår bebis bubbla! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0