En härlig promenad när hösten gör entré!

Idag tog jag med mig två av hundarna på en riktigt lång härlig promenad i skogen, behövde komma ut och rensa tanken och vad är då bättre än att gå i den vackra skogen och se hur en ny årstid gör entré. Man ser hur löven byter färg och allt blir så vackert! 
(null)

Även våran minsta odåga (Vaiana ) hamnade på bild! 

(null)

(null)

(null)

Idag kom det även lite snöblandat regn från skyn! Vintern börjar nu knacka på dörren och snart är den här!

Önskar er en toppen dag ! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0