Tiden är ur led!

Idag är det alltså den 13 november 2018 och vi väntar fortfarande på att den berömda vintern ska göra entré. Dock så verkar det som att vi har fått höst igen, det är 4-5 grader varmt dygnet runt och det är bara slask och lera överallt. 
Hur är det hos er andra? Så här ser det it hos mig 
(null)

(null)

(null)

Som ni ser så är det inte en gnutta snö och det är nästan så att gräset grönskar igen. Jag är av den gamla skolan, men jag vill ha snö på vintern, jag vill att mina barn ska kunna åka skidor, pulka och skridskor, jag vill att mina barn ska kunna vara ute och bygga snö grottor mm. Men i detta väder blir det inget av med det! 

Vi kan inte göra något åt vädret, men önska kan man alltid göra och jag önskar att vi fick snö och minus! 

Hur tycker ni att en vinter ska vara ? 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0