Glad alla ❤️s dag

Vill passa på att önska alla fina människor där ute en glad alla hjärtans dag❤️
Hoppas att ni blir uppvaktade idag, eller så unnar man sig något extra en dag som denna! 

Jag och min sambo har fått massor med fina egen gjorda presenter från våra underbara barn ❤️
Det värmer lite extra i mamma hjärtat när man ser att man har så fantastiskt fina och omtänksam barn❤️
Vi lagade en god middag tillsammans, kycklingfilé, sallad, ungsrostad broccoli med salt och ost på och pomfritt och till de serverades egen gjord bea och självklart glass till efterrätt och lite gelehjärtan. 

Jag fick fina blommor av min sambo, tulpaner. Vet att man originellt ger rosor denna dag, men jag älskar tulpaner och de vet min underbara sambo om❤️

Alla nöjda med denna dag och de är inte varje dag de händer, med 4 trollungar så är de inte de lättaste att få alla att bli nöjda, men i dag så lyckades vi! 
Dessutom är de äldre barnen sjuka, feber och allmänt krasslig, men till och med dom la manken till i dag, för att alla skulle få en bra dag! 
Ibland är livet bra underbart! 

Hoppas att ni har haft en super duper bra dag ni oxå! 

Kärlek till er❤️
Ha de gott /❤️A
  (null)


Anne-Lie
2018-02-15 @ 12:52:20

Det var härligt att läsa om din alla hjärtans dag! Vilken rikedom du har som har en så fin familj. Jag blir glad för din skull. Det gäller att ta fasta på när livet visar sin guldkant. Önskar dig en fortsatt bra vecka! ❤️

Svar: Ja, jag känner mig så otroligt rik som har en sån fin familj och så fantastiskt fina vänner! Det är dom som gör att vägen tillbaka är värd att kämpa för! Och man får suga in när livet visar sig från sin bästa sida! Desamma till dej❤️
Angelika Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0