Anafranil behandlingen.

Ni som följt min blogg vet att jag precis genomgått en behandling. 
Tanken var att jag skulle skriva dag för dag, men så blev det inte riktigt och jag tänkte med detta inlägg förklara varför. 
Jag skrev ett inlägg dag ett och dag två, detta var första steget i min behandling, om ni missat dessa så kan jag länka dom här nedan : 

Första dagen med Anafranil på blogg.se http://bondemamman.blogg.se/2018/january/forsta-dagen-med-anafarnil.html

Andra dagen med Anafranil på blogg.se http://bondemamman.blogg.se/2018/january/andra-dagen-med-anafranil.html


Dag tre så började dropp behandlingen för att mängden läkemedel ökades snabbt och direkt efter dag tre så fick jag en obeskrivlig trötthet, jag sov i stort sett dygnet runt och till och med när jag fick droppet och detta fortsatte sedan under de följande dagarna, totalt fick jag behandlingen i tio dagar. 
Mitt blodtryck skönt, vilket är en vanlig biverkning, så fort jag ställde mig upp så blev jag yr och de svartnade för ögonen och jag till och med svimmade vid några tillfällen. 
Huvudvärken och illamåendet som jag kände dag ett fortsatte att hålla i sig och det utvecklade sig till migrän liknande huvudverk. 
Men enligt läkarna så var detta helt normalt. 
Så detta är anledningen till att jag inte uppdaterade bloggen dagligen som jag lovade er, jag var helt enkelt för trött! Ber om ursäkt för de mina kära läsare! 
Har fått så mycket fina kommentarer, mail och sms senaste tiden, men jag har varit för trött för att svara, vill inte att ni ska tro att jag strunta i er, snarare tvärt om, jag ÄLSKAR er. 
Tack för att ni finns och stöttar och jag hoppas att någon gång kunna ge tillbaka lika mycket som ni ger mig❤️

Så hur mår jag idag? 
Jag fick fortsätta med mina mediciner sen tidigare och jag skulle säga att jag mår precis som innan behandlingen, men hellre de än att vara totalt orkeslös. Jag har fortfarande kvar mitt låga blodtryck så jag blir yr när jag ställer mig upp och ibland snurrar de riktigt ordentligt, men då finner jag mig och sätter mig ner och då slutat det! 
Så just nu skulle jag säga att jag mår så bra som jag kan må för tillfället. 
Har kommit till insikt med att jag hellre känner några känslor än inga alls! 

Detta var allt för mig denna gång! 
Sköt om de tills vi hörs igen! 

Gilla och lämna gärna en kommentar ❤️
Många kramar ❤️ /A (null)






Malin
2018-02-12 @ 11:03:03

Skönt att höra av dig vännen
Var rädd för att det vart för mycket och andra hemska tankar i huvudet på mig.
Men bra med den inställningen, att du ser nåt positivt i vardagen även om du mår dåligt.

Svar: ❤️ har varit rätt dålig på detta med att höra av mig, förlåt om jag skapade någon oro hos dej, det var i så fall inte min mening, orken har bara inte funnits där! Kram
Angelika Eriksson

Anne-Lie
2018-02-15 @ 12:41:29

Hejsan. Jag hoppas att din behandling kommer att göra att du mår bättre på sikt. Härligt att du är tillbaka och skriver. Önskar dig all lycka! Kram

Svar: Det hoppas jag också. Rolig att du gillar min blogg och mina inlägg! Kram❤️
Angelika Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0