Läkarbesök ang planerat kejsarsnitt.

Den 26/11 hade vi vårt läkarsamtal bokat med en läkare, vi började med att göra ett tillväxt ultraljud för att se att allt såg bra ut, vilket de gjorde! Sen var det dags för vårt samtal, jag var sjuk nervös... 
Jag fick förklara varför jag ville ha ett snitt och sen förklarade hon vad vården ansåg vara bäst, vi hade samma slutsats att ett kejsarsnitt är det bästa för mig! 

Sjukt glad och lättad över att äntligen fått ett beslut på att man får ett kejsarsnitt! 

Vi fick datum på en gång .. så den 21/12 kommer våran bebis att komma till värden! 
Så spännande!! 
❤️❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0