Berättelsen om Jonas forsätter.

Jag har haft kontakt med en av Jonas småsyskon, Emma. 


Om ni följer länken här nedanför så kommer ni att få höra Emmas egna ord på hela historien! 


https://nouw.com/emmagrabergs/jonas-historia-i-video-dar-jag-tar-upp-n-31449388 

Nu hjälps vi åt att som Emma skulle ha sagt " nu delar vi skiten ut detta" 
Emma vill att detta ska mass spridas.
Emma vill att värden ska få höra historien om Jonas.
Tillsammans kan vi lyckas. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0