Trolls 😀

Har kollat pĂ„ trolls med barnen nu ikvĂ€ll och det Ă€r hög igenkĂ€nningsfaktor med trollet Kvist. KĂ€nner mig oxĂ„ nĂ€mligen grĂ„ och rĂ€dslan för nĂ„got hemskt ska hĂ€nda fĂ„r mig att hĂ„lla tillbaka. 

Jag vill ocksĂ„ fĂ„ kĂ€nna lycka och jag vill att min sjĂ€ls fĂ€rg ska bli en annan fĂ€rg Ă€n grĂ„. 

Älskar denna film och jag tycker att lĂ„ten " sjĂ€ls fĂ€rger " Ă€r sĂ„ vacker. En riktigt toppen film! 

"Jag vet hur du mÄr, allting kÀnns tungt nu
Tro mig jag förstÄr, det Àr svÄrt att vara lugn nu
och nÀr tankarna rusar kan dagens ljus kÀnnas fort
och mörkret inom dig fÄr allt att blekna bort

SĂ„ le mot mig nu
var inte sorgsen kan du minnas hur
kÀnde sÄ skratta nÀr vÀrlden Àr galen och du tyngs av allt det du bÀr
kom, dÄ till mig, jag lovar att finnas dÀr

och jag ser din sjĂ€lsfĂ€rger lysa klar 
jag ser din sjÀlsfÀrger allt det jag Àlskar
ska inte rĂ€dd och visa mig din sjĂ€lsfĂ€rger 
sjÀlsfÀrger Àr allt vi har

jag ser din sjÀlsfÀrger lysa klar
jag ser din sjÀlsfÀrger allt det jag Àlskar
sÄ var inte rÀdd och visa mig
din sjÀlsfÀrger, din sjÀlsfÀrger Àr allt vi har
alla fĂ€rger, alla fĂ€rgerï»ż"

Ha en jĂ€tte bra dag. 

/❀ A 




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vÄr stora familj bestÄende av jag (Angelika),min sambo Emil och vÄra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor pÄ en bondgÄrd med allt vad det innebÀr, hÀr fÄr ni hÀnga med pÄ allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0