Hundutställning

Den 10 juni på min födelsedag kommer jag och vilja att befinna oss i Leksand för att gå på hundutställning. 


Helgen efter 17-18 juni så kommer vi att befinna oss i Vännäs för ytterligare en utställning. 

Och vår trogna följeslagare är blodhunden Elektra och svärmor Anki och självklart De äldsta barnen Moa och Ida! 


Så om någon där ute är nyfiken på denna ras (Tibetansk mastiff) och har vägarna förbi Leksand 10-11 juni eller Vännäs 17-18 juni, så kom förbi 😀


❤️🐕

Heja heja oss! 

Malin
2017-05-24 @ 21:50:34

Men åh, min lillasyster bor i Vännäs ju. Kunde den inte hållits i februari när jag var där :D

Svar: Jasså bor hon där? Då kanske du får ta en tripp till henne i sommar 😀. Gärna i juni. Tyvärr är det inte så många utställningar just på vintern. Men nu har vi iaf bokat in två och sen bär det av till Norge!
Angelika Eriksson

Karin
2018-01-22 @ 13:03:58

Vilken vacker hund!! Vad är det för ras? Vad kallas den färgen som hon har? Otroligt vacker ❤️

Svar: Tack snälla du, ja hon är väldigt vacker våran Vilja. Hon är en Tibetanskmastiff och hennes färg kallas för blå!
Angelika Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0