Grattis på morsdag ❤️

Vill börja detta inlägg med att säga grattis till alla fina underbara mammor, idag är mammornas dag! Ni/vi är grymmmma!!! 


Jag har tyvärr ingen egen mamma som jag kan gratta idag, då min mamma gick bort för ett antal år sen, men du finns med mig i tanken varje dag och en dag som denna tänker jag lite extra tillbaka på de fina stunderna vi hade, det spelar nog ingen roll hur gammal man blir, mamma är alltid mamma, det är hon som har lösningen på alla problem, hon är den som torkar dina tårar och gör dej galen, men kärleken till mamma kommer alltid att bestå!! 
Älskade mamma du fattas mig!! 

Jag blev firad av mina barn med blommor, kort och tårta idag, dom hade fixat och stökat i största hemlighet, ja med en viss hjälp från pappa❤️. 
Så i morse väckte de två älsta mig och då hade dom skrivit ett varsit kort till mig och sen hade dom fixat fika, tänk att jag har så underbara barn som är så hjälpsamma! De värmer i mamma hjärtat! 

Vi har klippt lite får idag och stökat på, de största barnen är så duktiga och hjälpa till och dom verkligen älskar att vara med och vi ger dom mycket beröm och man ser hur dom växer lite varje gång! 

Sen hade Moa läs läxa och den fixade hon galant, våran duktiga lilla tokfia! 

En toppen dag med de personer jag älskar mest i hela värden❤️

Hoppas att ni andra oxå hade en toppen dag! 

Kram ❤️
/A 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0