En helt vanlig dag.

Idag är första dagen på sportlovet för barnen, men dom är alldeles för inställda på skoltid, så dom vaknade som vanligt 06.15. Jag hade ju redan varit vaken ett par timmar få eftersom att jag envisas med att vakna vid 04.00. 


Förklarade för barnen att de var sportlov så om dom ville fick dom lägga sig en stund till, men de vart en mys morgon i soffan, det var Rasmus på luffen på tv, så den tittade vi på. 

Igår åkte de äldsta längdskidor, oj vad dom skidade på, duktiga är dom. Idag har vi -16 grader så idag blev det inga skidor. 

Idag har jag faktist en av de bättre dagarna, faktist den bästa på länge, vågar dock inte riktigt hoppas att de är på väg åt rätt håll, varje gång det känds rätt okey innan och man trott att nu, nu blir det bättre, då har man med full kraft trillat ner i de där hålet igen och så var man tillbaka på ruta ett igen. Det gäller att ta en dag i taget och verkligen njuta av de bättre dagarna. 

Och sakta men säkert så kommer de bra dagarna att bli fler och fler ❤

Önskar er en bra dag! 
Kram //A ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0