Rättegång.

Domen faller och det blir vård med särskild utskrivningsprövning. 

Hon kommer alltså att bli kvar i Sundsvall ett tag framöver.
Men på något sätt så känns det bra, där får hon vara i det centrum hon alltid önskat och är det så att hon inte är det så skapar hon det, genom att hitta på hyss av olika slag. 

Hon hade en period då hon åt alla konstiga saker som tvättmedel,diskmedel, sköljmedel och hårfärgningsmedel. Varje gång hon berättat om detta för mig så är det som att hon är stolt över de och när jag frågar varför, så blir svaret alltid " jag vet inte, jag mådde dåligt för jag saknar mamma" 
Jag tvivlar inte en sekund på att hon Faktist någonstans saknar henne, men jag tror att mycket av de är för att få upp är att få uppmärksamhet, dock måste hon ju ta till värre och värre grejer för att få den effekten hon vill åt. 
Det är tragiskt hur det har blivit.
Men hon har bara sig själv att skylla för att det är som det är just nu, som ni kanske förstår så har jag och min syster inte den bästa kontakten idag, visst vi pratat i telefonen nån gång i veckan, men mer än så är det faktist inte. 
Ibland så drömmer jag mig tillbaka till försvunna tider då vi var hemma hos min mamma,trots att det skiljer 8 år mellan mig och min syster så har vi hittat på mycket roligt och många tokiga minnen har man, men den personen hon var då finns tyvärr inte längre. Jag tycker att det är tråkigt att det blivit som det blivit och all skit jag fått tagit längs vägen. 
Men hur det blir i framtiden kan bara tiden utvisa. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0