Mitt sätt att säga FÖRLÅT.

Igår var en av dom sämre dagarna på länge, du förstår att det är svårt för människorna i din närhet,att se en annan människa må dåligt och inte kunna göra något för att det ska kännas bättre.

Dom känner en hopplöshet i att inte kunna hjälpa dej. 

Hur dom än försöker så vill du inte släppa in dom. 
Du blir kall och avisande, det är inget du menar, egentligen så vill du inget hellre än att någon ska krama om dej och säga vi fixar detta tillsammans, jag kommer aldrig att lämna din sida. 

Men du vill/kan inte släppa in dom. 

Men i natt när du inte kunde sova så gick du upp och gjorde i ordning en matdosa till din älskade sambo. 
Det blev inga rester kvar av middagen igår, så det fick bli pasta med skinksås. 

Hoppas det smakar älskling ❤

Anonym
2017-01-16 @ 16:02:25

Det är kärlek. I mot och med gång! Det var en fin handling av dej, Inte alltid man behöver säga orden,en handling kan säga mer än tusen ord!! Hoppas att det blev ett uppskattat förlåt.

Svar: Det blev ett mycket uppskattat förlåt.
Angelika Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0