Lätta mitt hjärta ❤

Detta är en ny kategori i min blogg, jag känner att ju mer jag öppnar upp mig så dyker det upp saker som måste få komma upp till ytan. 


När man börjar lyfta på de lock som så länge varit stängt så händer det saker inom en. 

Inläggen i denna kategori kommer nogas att övervägas, kanske stannar de kvar som ett utkast, fram tills den dagen jag är mogen för att publicera det. 

Trots att denna blogg är mest för min egen del så har jag några trogna följare som följer min resa. 

Man vet inte allt om en människa, det finns saker som man helt enkelt inte pratar om. 

Många av mina närmaste vänner vet inte om den och min underbara sambo fick reda på det isamband att vi väntade vårt första barn. 

Han har levt med mig ganska länge innan han fick veta det och han hade inte i sin vildaste fantasi kunnat tro att de var så! 

Detta helt enkelt inget man pratat och berättar om. 

Tänk om just du hade vetat vad jag menar, hade du då behandlat mig annorlunda ??

Det tror jag faktist! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0