Möte med psykologen.

Idag har jag varit i väg och träffat en ny psykolog. 

Det ska utredas vilket som är det bästa sättet att hjälpa mig! 
Läkaren och psykologen ska tillsammans göra en plan! 

Jag var sjukt nervös över detta besök och min sambo fick följa med mig, dels för att läkarna tyckte att han skulle va med, men också för att jag inte hade klarat att gått dit själv. 

Besöket gick bra och det kändes riktigt bra, kändes som att hon förstod mig och hon sa att vi hade lite att jobba med! 
Vi skulle skynda långsamt, vi skulle ta allt i min egen takt och tillsammans skulle vi nå målet, att få mig att må bra! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0