Du är den ❤

"Du är allt jag nånsin önskat 
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas alla drömmar jag har glömt och du är den som får mig hoppas. 
Du är den som får mig le. 
All min kärlek får du bära, Hela livet vill jag ge. 
För du är där när ingen ser mig
Duär där när stormen yr. 
Du är där när natten skrämmer och du är där när dagen gryr. 
Jag vill alltid ha dej nära när som åren läggs till år och vad livet vill oss lära är att framtiden är vår. 
När som klockorna har stannat och tiden tycks stå still och man inte vågar säga, 
Det man längst i hjärtat vill då ska vi ta varandras händer
Då ska vi minnas denna dag och förstå vad som än händer är det alltid du och jag
För du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas alla drömmar jag har glömt och du är den som får mig hoppas. 
Du är den som får mig le, all min kärlek får du bära, all min längtan vill jag ge.
Ja all min kärlek får du bära, hela livet vill jag ge "❤

Älskade hund älskar dej till månen och tillbaka, vad vore jag utan dej? 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0