Älskade lilla mamma ❤

Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå.. 
 
Jag önskar så att du kunde komma tillbaka till mig om så bara för en dag! 
Tänk att kunna höra din röst, krama dej tala om hur mycket jag älskar dej och hur stort tomrum du lämnat.
Tomrumet och sorgen blir så mycket större när Man står där helt ensam kvar,det finns så mycket som jag skulle vilja visa dej, saker att berätta. Saker bara en mamma kan förstå. 
För oavsett hur gamal man blir så är mamma alltid mamma. 



Du har blivit mormor igen till en liten tjej Tilda, så nu har du fyra fantastiska barnbarn som förgyller mina dagar. 
Om dessa underbara ungar inte hade funnits i mitt liv så hade jag nog inte levt idag, jag lever för dom,dom är luften jag andas, dom är ljuset i mitt liv.
ni älskade barn får mig att se ljust på framtiden. 
Vet att du hade älskat att ha dessa underbaringar runt dej, se dom växa upp och bara vara den mest fantastiska mormor ett barn kan ha och dom hade älskat dej! 
Älskade lilla mamma saknaden är så stor, ibland blir den för stor. 
Moa frågade om man kunde skicka brev till himlen, för hon hade skrivit och ritat till dej. 
Under sin kudde har hon ett kort, på de kortet är Hon ca 1 månad och det är du som håller henne, hon frågar ofta varför var mormor tvungen att lämna oss, förstår inte Gud eller vad han som bestämmer i himlen nu heter att vi ville ha henne kvar här hos oss?  
Förstår han inte att hon hade varit viktig för mig, hon hade liksom bara varit våran! 
Moa och Ida börjar bli stora nu så dom har alltid en massa frågor och funderingar om dej.
 Frågor som jag alltid försöker svara på även om det rör upp en massa känslor inne i mig både på gott och ont. 
Frågorna gör ont i hjärtat att svara på, inte för att frågorna är dumma eller jobbiga utan för att  de får mig att tänka på dej och hur de hade kunnat vara om du fanns här bland oss. 
Älskade lilla mamma jag saknar dej! 
Älskade lilla mamma jag älskar dej! 

Det sägs att ovan molen är himlen alltid blå! Men det kan va svårt att tro när man inte ser det, för när vännerna försvinner eller kärleken tar slut ser man allt med lite andra ögon❤️❤️❤️

Tilda 3dagar
Googumman
Tilda
Tilda med bästisen
annelie
2017-02-28 @ 08:16:09
URL: http://tippellertopp.blogg.se

fint skrivet <3

Svar: Tack ❤ min mamma dog för 8 år sedan och eftersom att min mamma var ensamstående med mig och min lillasyster, så fanns det ingen pappa med i bilden och min mamma valde att lytta från släkten när vi var mindre av olika andledningar så vi har inte haft så stor kontakt med dom heller, så den dagen hon lämnade oss så blev den tomheten och ensamheten plötslig. Visst vi sökte tröst hos varandra, men min lillasyster har ett förståndshandikapp så det har inte varit en lätt resa!! ❤ önskar dej en fin dag kram 💙
Angelika Eriksson

freja lindsjö
2017-02-28 @ 12:51:14
URL: http://frejamarley.nu

Jättefint skrivet. Kan inte ens föreställa mig hur du måste känna, jag beklagar sorgen <3

Svar: Tack snälla ❤
Angelika Eriksson

Miss Baby Peaches
2017-03-06 @ 08:42:39
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Jag beklagar sorgen!

Svar: Tack snälla du 💜
Angelika Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0