Välkommen hem till mig!

Startade denna blogg för att få skriva av mig lite, mest för mig själv, men om du känner att du vill hänga med på min resa så är du hjärtligt välkommen. 

Jag kanske inte kommer att uppdater bloggen varje dag, men ska försöka skriva så ofta de bara går. 
Eftersom att jag skriver i denna blogg mest för min egen del så kommer den att vara väldigt självutlämnande och jag skriver om det känslor jag har. 
Det finns många ämnen som det är tabu att prata om, sorg, psykiskohälsa och familjeproblem är bara några av dom. Men eftersom att detta är just min blogg så kommer jag att ta upp allt detta och lite till, just för min egen del men också för att det kanske kan hjälpa någon annan som befinner sig i ungefär samma situvation. Ingen kan göra allt men alla kan göra något! 
Om du vill vara med så välkommen ombord! 😀





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0