Sticka/virka för välgörenhet.

Hej hej alla fina ❤️

Min dotter Moa 8år, vill göra skillnad för andra barn som inte har de så lätt. Hon har länge funderat på vad just hon kan göra, sakta men säkert har en Idé vuxit fram, hon har valt att kalla de "sticka/virka för välgörenhet" 
hon gör just nu grytlappar som hon säljer för 100kr/st där 50%skänks till välgörenhet för att hjälpa andra barn. Vi har pratat lite om organisationen "min stora dag" men hon vill hjälpa alla barn inte bara dom som är sjuka. Vi söker vidare efter fler organisationer. Detta är vad hon vill pyssla med under jullov och annan ledig tid och det minsta jag kan göra för att hjälpa denna lilla företagsamma tjej är att sprida detta. 
Vill man köpa en grytlapp kan antingen skriva de i kommentarerna eller höra av sig till mig [email protected]
Så tar vi de där i från. 

Önskar alla en trevlig dag❤️

Några exempel hon gjort! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bondemamman.blogg.se

Följ med vår stora familj bestående av jag (Angelika),min sambo Emil och våra 5barn Moa,Ida,Alvin,Tilda,Alvin och minstingen Maija. Vi bor på en bondgård med allt vad det innebär, här får ni hänga med på allt mellan himmel och jord.

RSS 2.0